Zaradi Covid-19 je naš salon začasno zaprt. V tem času smo za vas pripravili postopek za spletno naročilo.

 

POSTOPEK SPLETNE REZERVACIJE (naročila):

1. Oglejte si naše reference

Ker si sedežnih garnitur trenutno ne morete ogledati v živo, smo za vas pripravili veliko naših referenc. Verjamemo, da si boste ob ogledu referenc lahko ustvarili mnenje o naši precizni in kakovostni izdelavi. Reference se nahajajo pod našimi Blog objavami: https://www.sedeznesulc.si/blog/

 

2. Spletno naročilo preko maila

Na info@sedeznesulc.si nam pošljite:

a) model in obliko sedežne garniture

b) tloris sedežne garniture (z dimenzijami, označenimi hrbti, stranicami, lučmi, poličkami, ipd).

c) željen zunanji material (tkanina srednjega razreda / tkanina višjega razreda / usnje)

Na podlagi sporočenega vam bomo izdelali ponudbo. Za potrditev naročila in s tem uvrstitev na čakalno vrsto je potreben izjemoma le 10% avans.

PRIMER, ki nam olajša izračun: TUKAJ

 

3. Pogosta vprašanja

V: Na sedežno garnituro je pred nakupom potrebno sesti. Kaj če mi trdota ob ogledu ne bo ustrezala?

O: Še kako se strinjamo s tem, da je na sedežno garnituro pred nakupom potrebno sesti, a brez skrbi. Pri nas izdelujemo kar štiri različice vzmetenja, kar pomeni štiri različne trdote, zato smo prepričani, da vam bo najmanj ena od njih ustrezala (odkar izdelujemo kar štiri različice se še ni zgodilo, da bi nas obiskala stranka in ne bi bila zadovoljna s trdoto oz. udobnostjo).

 

V: Kaj če mi tkanina / usnje ob ogledu ne bo ustrezalo?

O: Nemogoče. Imamo več kot 50 različnih kolekcij materialov, kar pomeni več kot 1000 barvnih možnosti – od povsem klasičnih, pa do takšnih za najzahtevnejše. Tako kot ostali slovenski proizvajalci, tudi mi sodelujemo z vsemi večjimi dobavitelji materialov – kar dobite drugje, dobite tudi pri nas.

 

V: Je spletno naročilo varno?

O: Ne gre za klasično spletno naročilo, saj nismo spletna trgovina in ti pogoji veljajo le v času epidemije. “Spletno” naročilo omogoča:
– rezervacijo sedežne garniture z minimalnim avansom 10%,
– uvrstitev v čakalno vrsto. Ko bo salon znova odprt, pričakujemo hiter porast naročil, kar lahko dobavne roke zamakne tudi za 6 mesecev in več. S plačilom avansa 10% si zagotovite, da bo vaše naročilo prednostno v čakalni vrsti.

 

V: Ali me lahko obvestite takoj, ko bo salon znova odprt?

O: Vsekakor bomo javno objavili, ko bo odlok vlade umaknjen in salon znova odprt. Preden salon odpremo za javnost, bomo na zaključek naročila (izbira trdote, izbira tkanine) prednostno povabili vse stranke, ki so opravile spletno rezervacijo (so uvrščene na čakalno vrsto).

 

V: Je možna izjema in možnost ogleda?

O: Žal ne. Če vam ogled referenc ne zadošča, vam v trenutni situaciji žal ne moremo pomagati. V tem primeru morate počakati na odprtje salona. Kakšen bo takrat dobavni rok, v tem trenutku ne moremo napovedati – vse je odvisno od števila spletnih rezervacij, katere imajo prednostno dogovorjen rok dobave.

Verjamemo, da bomo lahko preko spleta vse uredili, zato bodite odgovorni in #OstaniDoma, ter nas kontaktirajte na info@sedeznesulc.si

 

V: Ko bo salon znova odprt…?

O: Ko salon znova odpre svoja vrata bo vse potekalo enako kot pred epidemijo: sestanemo se v salonu, kjer se lahko preizkusi in izbere trdota, material, dorečemo še zadnje podrobnosti in s tem naročilo zaključi. Do takrat vam želimo veliko zdravja in vse dobro. 🙂

 

Za dodatne informacije smo vam z veseljem na voljo na info@sedeznesulc.si

Uporabne povezave:
– Sedežne garniture: https://www.sedeznesulc.si/sedezne-garniture/
– Blog / reference: https://www.sedeznesulc.si/blog/
– Odprodaja: https://www.sedeznesulc.si/blog/vse-mora-ven-akcija/